.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معارفه آیت الله لائینی با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری ؛
آیت الله لائینی: در کنار مستضعفان خواهم بود/ به دنبال « مازندران سالم و رشد یافته» هستم + سخنرانی ها و تصاویر
شمال نیوز : محمدی‌گلپایگانی با بیان اینکه مردم مازندران از ابتدای نظام پای انقلاب بوده و هستند، ادامه داد: مردم استان مازندران ولایتمدار بوده و در تمامی صحنه‌های انقلاب حضور داشتند.....
آیت الله لائینی: در کنار مستضعفان خواهم بود/ به دنبال « مازندران سالم و رشد یافته» هستم + سخنرانی ها و تصاویر

شمال نیوز: مراسم تودیع  آیت الله طبرسی و معارفه آیت‌الله محمدی لائینی نماینده ولی‌فقیه در مازندران با حضور حجت الاسلام محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، حجت الاسلام علی اکیری رویس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور ،  ائمه جمعه  استان ، مدیران ارشد و مسئولان استانی در محل سالن اهل بیت(ع) ساری برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام لائینی شخصیتی فاضل و با تقوا است

 

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه تمامی فتنه منطقه از آمریکا است، گفت: آمریکا هیچ‌گاه قابل اعتماد نبوده و نخواهد بود.

 

تمامی فتنه منطقه از آمریکا است/ حجت‌الاسلام لائینی شخصیتی فاضل و با تقوا است

 

به گزارش شمال نیوز، حجت‌الاسلام محمد محمدی‌گلپایگانی صبح پنج شنبه در آیین معارفه نماینده ولی فقیه در استان مازندران در مجتمع اهل بیت ساری با اشاره به استعفای آیت‌الله طبرسی نماینده سابق ولی فقیه در مازندران به دلیل کسالت اظهار کرد: آرزوی سلامتی برای آیت‌الله طبرسی داریم و ایشان هیچ چیزی برای خود در این دوران طولانی در دنیا ذخیره نکرد.

 

وی با بیان اینکه حجت‌الاسلام لائینی چهره شناخته شده استان مازندران است، افزود: ایشان شخصیتی فاضل، درس‌خوانده و با تقوا است.

 

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه به بنده گفته شد استان مازندران حدود 6 هزار طلبه در قم دارد که این رقم بسیار بالا و قابل توجه است، تصریح کرد: این نشان دهنده این است که مردم مازندران بسیار به مسائل دینی معتقد هستند.

 

محمدی‌گلپایگانی با بیان اینکه مردم مازندران از ابتدای نظام پای انقلاب بوده و هستند، ادامه داد: مردم استان مازندران ولایتمدار بوده و در تمامی صحنه‌های انقلاب حضور داشتند.

 

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح ما از موشک‌های تولید کردند، بسیار توانمند هستند، تصریح کرد: تمامی نقاط رژیم صهیونیستی زیر برد موشک‌های ایران اسلامی قرار دارد.

 

 

 

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه موشک‌های ما نقطه‌زن است و کمتر از یک متر خطا دارد، خاطرنشان کرد: دشمن از اقتدار جمهوری اسلامی هراس دارد و با مذاکره و بهانه‌گیری می‌خواهد توان نظامی ایران اسلامی را کاهش دهد.

 

محمدی‌گلپایگانی با بیان اینکه خواسته‌های آمریکا تمامی ندارد و هر دفعه بهانه‌های جدید می‌آورند، عنوان کرد: آمریکا در مذاکره با کره شمالی به یکدیگر علاقه نشان دادند اما آمریکا هیچ یک از تحریم‌های خود را بر نداشت پس این کشور قابل اعتماد نیست.

 

وی با بیان اینکه تمامی فتنه منطقه از آمریکا است، گفت: آمریکا هیچ‌گاه قابل اعتماد نبوده و نخواهد بود.

 

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه دولت آمریکا به جرم نژادپرستی مسلمانان را قتل و عام می‌کند، افزود: پرونده آمریکا در جهان سیاه است؛ این کشور انسان‌های بی‌گناه بسیاری را در جهان کشته است.

 

محمدی‌گلپایگانی با دعوت از همه مردم برای شرکت در نمازهای جمعه سراسر کشور، گفت: مردم مازندران مومن و ولایتمدار هستند.

 

وی در پایان گفت: قبل از سفر بنده به مازندران مقام معظم رهبری به بنده فرمودند سلام بنده را به مردم دیار علویان برسانید.

 

استاندار : آیت‌الله طبرسی حلقه اتصال و همگرایی در استان بود/ آیت‌الله لائینی مشی اعتدالی دارد

 

استاندار مازندران با بیان اینکه حدود 80 درصد از سواحل مازندران در دسترس مردم است، گفت: در برخی از موارد نیازمند دستور تاکیدی رهبر معظم انقلاب اسلامی در آزادسازی سواحل دریای مازندران هستیم.

 

نیازمند دستور رهبری برای آزادسازی سواحل دریای مازندران هستیم

    به گزارش شمال نیوز، احمد حسین‌زادگان در جلسه شورای اداری و آیین معارفه نماینده ولی فقیه در استان مازندران در مجتمع اهل‌بیت مرکز استان اظهار کرد: این باشکوه ترین جلسه شورای اداری استان است که در سال جاری برگزار شده است.

 

وی با آروزی سلامتی برای آیت‌الله طبرسی نماینده سابق ولی فقیه در مازندران برای آیت‌الله محمدی‌لائینی آرزوی موفقیت کرد و افزود: از همه مسؤولان و روحانیونی که در ایجاد وفاق در استان تلاش کردند قدردانی می‌کنم.

 

استاندار مازندران با بیان اینکه آیت‌الله طبرسی حلقه اتصال و همگرایی در استان بوده است، تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم تا وفاق و همدلی در استان مازندران ایجاد شود و آیت‌الله لائینی نیز مشی اعتدالی دارد.

 

حسین‌زادگان با بیان اینکه مقام معظم رهبری نگاه ویژه‌ای به غرب استان مازندران داشته‌اند، خاطرنشان کرد: از حجت‌الاسلام گلپایگانی درخواست داریم نگاه ویژه‌ای به بحث پسماند استان داشته باشند و درخواست داریم مقام معظم رهبری دستور ویژه‌ای برای برطرف کردن معضل پسماند استان دهند.

 

وی با بیان اینکه حدود 80 درصد از سواحل مازندران در دسترس مردم است، ادامه داد: در برخی از موارد نیازمند دستور تاکیدی رهبر معظم انقلاب اسلامی در آزادسازی سواحل دریای مازندران هستیم.

 

استاندار مازندران با بیان اینکه دریای مازندران فقط برای مردم استان نیست بلکه برای همه کشور است و خدمات کشوری ارائه می‌دهد، افزود: در حوزه بازسازی مناطق سیل‌زده نیازمند حمایت و کمک دولت و دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم.

 

حسین‌زادگان بیان کرد: بحث منطقه آزاد مازندران نگاه‌های کارشناسی صورت گرفته و تصویب شده و باید در مجلس شورای اسلامی تصویب شود.

 

وی بیان کرد: با پیگیری‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان امام کارخانه نساجی مازندران احیا شده و باز هم نیازمند حمایت است.

 

قلی پور : نقش روحانیت در وفاق مازندران باشکوه بوده است

 

 امام جمعه بابلسر با بیان اینکه علویان مازندران از تاریخ انقلابی اسلامی تاکنون ۱۰هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم اسلام کردند، افزود: طی این دوران ۴۰ساله نقش روحانیت مازندران در وفاق استان باشکوه بوده است.

به گزارش شمال نیوز، حجت‌الاسلام قلی‌پور امام جمعه بابلسر به نمایندگی از ائمه جمعه استان مازندران در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه استان مازندران اظهار کرد: در مازندران ولایتمداری موج می‌زند و مردم این دیار همیشه پای اسلام و انقلاب بوده‌اند.

وی با بیان اینکه علویان مازندران از تاریخ انقلابی اسلامی تاکنون ۱۰هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم اسلام کردند، افزود: طی این دوران ۴۰ساله نقش روحانیت مازندران در وفاق استان باشکوه بوده است.

امام جمعه بابلسر با بیان اینکه مازندران همواره استانی جان‌نثاری برای اهل بیت و ولایت فقیه بوده است؛ خاطرنشان کرد: بعد از چهل سال امروز روز لبیک به ندای امام خامنه‌ای است.

قلیپور با اشاره به اینکه لشکر ۲۵ کربلا در دوران انقلاب اسلامی درخشان بوده است، افزود: آیت‌الله طبرسی نماینده سابق ولی فقیه در مازندران عمر خود را برای نظام و انقلاب گذاشته است و ائمه جمعه استان بیعت خود را با آیت‌الله محمدی لائینی نماینده جدید ولی فقیه در مازندران اعلام می‌داریم.

 

علی اکبری : مازندران استانی متفاوت است و نماد مقاومت، ولایت، جهاد، علم و عرفان است

 

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: در 900 نقطه کشور نماز جمعه برگزار می‌شود.

 

برگزاری نماز جمعه در 900 نقطه کشور/ مازندران نماد ولایتمداری است

 

به گزارش شمال نیوز، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری  در آیین معارفه نماینده ولی فقیه در استان مازندران در مجتمع اهل‌بیت مرکز استان اظهار کرد: در 900 نقطه کشور نماز جمعه برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه اتحاد و بیعت با امام مسلمین از نکات مهم و اثرگذار نماز جمعه است، افزود: استان مازندران یکی از استان‌های سرشار از نظر داشتن نهاد امامت جمعه است.

 

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه آیت‌الله طبرسی چهره درخشان نظام است و برای استان مازندران تلاش بسیاری کرده، تصریح کرد: از خداوند متعال برای آیت‌الله طبرسی آرزوی سلامتی می‌کنیم.

 

حاج‌علی‌اکبری به اهمیت جایگاه نمایندگی ولی فقیه در استان‌ها اشاره کرد و افزود: نمایندگی ولی فقیه هدایت عمومی در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی را بر عهده دارد و از تمامی عناصر انقلاب استان بهره‌گیری و حمایت می‌کند.

 

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید دارند نماینده ولی فقیه از بین ائمه جمعه انتخاب شوند، ادامه داد: آیت‌الله محمدی‌لائینی دارای خصوصیات بارزی است و امیدواریم منشا خیر و برکت برای استان باشد.

 

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: استان مازندران استانی متفاوت است و نماد مقاومت، ولایت، جهاد، علم و عرفان است.

 

نانواکناری : حمایت مجمع نمایندگان مازندران از آیت الله لائینی

 

 رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: مجمع نمایندگان مازندران حمایت خود را از آیت‌الله محمدی‌لائینی اعلام می‌کند و برای همکاری و تعامل استان تلاش خواهیم کرد.


به گزارش شمال نیوز، ولی‌الله نانواکناری رئیس مجمع نمایندگان مازندران در آیین معارفه نماینده ولی‌فقیه در مازندران اظهار کرد: بازسازی مناطق عملیاتی سوسنگرد با حمایت آیت‌الله روحانی و آیت‌الله طبرسی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه دپوی زباله در سواحل و دل جنگل‌های مازندران صورت می‌گیرد که نیازمند توجه به پسماند استان هستیم، افزود: انتقال آب دریای‌خزر به سمنان کبریتی است بر باروت محیط زیست کشور و این انفجار در کشور خطرناک خواهد بود.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران خاطرنشان کرد: اقدام انتقال آب دریای‌خزر برای مردم مازندران ناروا است.

نانواکناری اظهار کرد: مجمع نمایندگان مازندران حمایت خود را از آیت‌الله محمدی‌لائینی اعلام می‌کند و برای همکاری و تعامل استان تلاش خواهیم کرد.

 

آیت الله لائینی: در کنار مستضعفان خواهم بود/ به دنبال « مازندران سالم و رشد یافته» هستم

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه همه جای استان را به یک شکل می‌بینم، خاطرنشان کرد: بنده با توجه به جایگاهی که دارم در کنار مستضعفان خواهم بود.

لائینی: در کنار مستضعفان خواهم بود/ به دنبال « مازندران سالم و رشد یافته»  هستم

 

به گزارش شمال نیوز، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی در جلسه شورای اداری استان مازندران و آیین معارفه نماینده ولی فقیه در استان مازندران در مجتمع اهل‌بیت مرکز استان اظهار کرد: از اینکه امام زمان (عج) به بنده افتخار دادند تا مراسم معارفه اینجانب در روز امامت ایشان باشد قدردانی و خداوند را شکر می‌کنم.

 

وی با بیان اینکه قدردان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستم که این لیاقت را به بنده دادند، افزود: از همه مسؤولان کشوری، استانی و مردم عزیز که در این مراسم شرکت کردند قدردانی می‌کنم.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان از آیت‌الله طبرسی نماینده سابق رهبری در مازندران قدردانی می‌کنم، عنوان کرد: ایشان شخصیتی وحدت‌آفرین در استان بودند و برای وی آرزوی سلامتی می‌کنم.

 

محمدی لائینی بیان کرد: امیدوارم با حمایت‌های مردم بتوانم راه نیک گذشتگان را ادامه دهم.

 

وی با بیان اینکه دورنمای کار بنده و چشم‌انداز بنده برای آینده مازندران « مازندران سالم و رشد یافته» است، تصریح کرد: مازندران سالم یعنی شاخص‌های آسیب‌های اجتماعی به حداقل برسد، رشد یافته یعنی توسعه همه‌جایی و همه‌جانبه در استان داشته باشیم.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه همه جای استان را به یک شکل می‌بینم، خاطرنشان کرد: بنده با توجه به جایگاهی که دارم در کنار مستضعفان خواهم بود.

 

محمدی‌لائینی با بیان اینکه زندگی بنده زیر حد متوسط است، گفت: در زندگی خود در کنار مستضعفان بوده و هستم و همیشه حد متوسط را رعایت می‌کنم و توصیه بنده به ائمه جمعه استان این است از نظر معیشتی حد متوسط را رعایت کنند و در کنار مردم باشند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.363 seconds.